Ny elev

Du kan nu indskrive dit barn til  0. klasse på Vestre Skole
- indskrivningen sker digitalt frem til søndag den 14. november

Indskrivning af dit barn til Forårs SFO og skolestart i 0. klasse foregår digitalt i tidsrummet den 2. - 15. november. Ved indskrivning udenfor denne periode skal du kontakte distriktsskolen eller Børn- og Ungeforvaltningen. Indskrivningen foregår via Odense Kommunes hjemmeside via dette link - »her«

Da ikke to skoler er ens, åbner vi op for et kig indenfor, så vi kan fortælle jer, om hvad vi går og laver.

Så hvis I gerne vil vide mere om Vestre Skole, så ring og lav en aftale, så vi kan sætte tid af til en snak og rundvisning.
I er altid velkomne til at komme forbi og opleve skolens dagligdag.

Her vil I forældre få mulighed for at få information om skolen; herunder skolefritidsordningen samt høre om, hvordan det er at gå i 0. klasse og om de forventninger, der er til skoleparate børn og skoleparate forældre.

Vores Åbent Hus-arrangement og informationsmøde for kommende 0. klasses børn og forældre bliver afholdt torsdag d. 14. oktober 15.30-17.00